21 Ocak 2014 Salı

Işıklı Sweat-Shirt


ışıklı-kazak

Herkese kocaman bir merhaba bilmiyorum sizin daha önce haberiniz var mıydı ama ben daha yeni keşfettim internette  dolaşırken bu siteyle karşılaştım ve bu ürünler çok fazla ilgimi çekti. Lumicapo adı verilen bu kapüşonlu sweat-shirt'lerin kapüşon kenarlarına ve fermuarlarına yerleştirilen ışıklar sayesinde karanlık ortamda böyle göz alıcı bir görüntü veriyor. Mavi, yeşil, mor, ve pembe ışık renkleri bulunuyor.

ışıklı-üs-modelleri


Ayrıca pil ile çalışan bu sweat-shirt 'lerin üzerindeki pil yerini çıkartıp istediğiniz zaman yıkayabiliyorsunuz. Daha önce Buse Terim'de instagram'da bunlardan giyip fotoğrafını paylaşmış. Eğlenceli ve farklı bir ürün benim hoşuma gitti açıkçası ya sizin :)
Bakmak isterseniz buraya tıklayın ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder